Shop Mobile More Submit  Join Login
PokeHeels 2 by AlirizaDesign PokeHeels 2 by AlirizaDesign
The heels are just a design don't mean YOU have to wear them also it is not a question who will wear them as i haven't designed them for a specific person. If you would wear them that is awesome! I design extremely high heels cause i think they look Hot and also i love to create a different shape in the heel This goes to all my other heel designs.

Just to update i decided to look at the 3rd Generation Legend Trio. Groundon, Kyogre, Rayquaza ;) (i think i have done them in the wrong order haha). I seriously can not draw Pokemon Haha

Designed by Me
inspiration? Pokemon, Groundon, Kyogre, Rayquaza

Aliriza

:icondonotuseplz::iconmyartplz:
Add a Comment:
 
:iconakuma2636:
akuma2636 Featured By Owner Nov 12, 2014  Professional Artisan Crafter
I love these!!! I wish they were real haha!! I would SOOOO buy some Pokemon shoes to go with my Pokemon dresses!
Reply
:iconvondrasek1:
vondrasek1 Featured By Owner Aug 12, 2013
i love the Rayquaza one!!!!
Reply
:iconkaykaye10:
kaykaye10 Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
OMG! SO COOL!
Reply
:iconskrayle:
Skrayle Featured By Owner Sep 14, 2012  Professional General Artist
Oh man these are awesome! They're so creative! :D I do have to say that the texture looks a bit odd, though. Is that a filter, or is it just some really textured paper?
Reply
:iconalirizadesign:
AlirizaDesign Featured By Owner Sep 15, 2012   Interface Designer
thank you :) yeah it was a filter i used but got bored of it after awhile :)
Reply
:iconlifeinshadesofgrey:
LifeInShadesOfGrey Featured By Owner Sep 10, 2012  Student General Artist
10/10 would wear. All. The. Time.
Reply
:iconthe-velvet-moth:
The-Velvet-Moth Featured By Owner Mar 9, 2012
The kyogre heel is my favorite ^^
Reply
:iconalirizadesign:
AlirizaDesign Featured By Owner Mar 10, 2012   Interface Designer
<3
Reply
:iconalyssa921:
Alyssa921 Featured By Owner Feb 9, 2012  Student Traditional Artist
:la: You must keep doing this! You're amazing! <3 Love these heels (:
Reply
:iconalirizadesign:
AlirizaDesign Featured By Owner Feb 10, 2012   Interface Designer
Aww thank you and i will be stilling do the designs ;)
Reply
:iconalyssa921:
Alyssa921 Featured By Owner Feb 10, 2012  Student Traditional Artist
You're welcome~! Yay~! :iconyayzplz:
Reply
:iconsugatayangphotograph:
sugataYangPhotograph Featured By Owner Feb 9, 2012  Professional Photographer
cool
Reply
:iconelementalheroshadow2:
ElementalHeroShadow2 Featured By Owner Feb 8, 2012
the little rayquaza arms make me lol.
Reply
:iconalirizadesign:
AlirizaDesign Featured By Owner Feb 8, 2012   Interface Designer
Haha ;)
Reply
:iconashersabsolution:
AshersAbsolution Featured By Owner Feb 7, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
These are lovely. Original and creative c:
Reply
:iconalirizadesign:
AlirizaDesign Featured By Owner Feb 8, 2012   Interface Designer
Thank you :D
Reply
:iconamenduhh:
amenduhh Featured By Owner Feb 6, 2012  Student
Man I really like Groundon's high heels. It's beautiful. Nice work
Reply
:iconalirizadesign:
AlirizaDesign Featured By Owner Feb 6, 2012   Interface Designer
thank You :D
Reply
:icon500cats:
500cats Featured By Owner Feb 6, 2012
OMG those are amazing!
Reply
:iconalirizadesign:
AlirizaDesign Featured By Owner Feb 6, 2012   Interface Designer
Thank You :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 6, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
1326×789
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,123
Favourites
89 (who?)
Comments
20
×